EN

Arhiv novic 2020

  • Odziv 2TDK na odločitev Dkom

    Odziv 2TDK na odločitev Dkom

    V obrazložitvi odločitve je Državna revizijska komisija (Dkom) v popolnosti potrdila ugotovitve strokovne komisije 2TDK, da referenca, predložena s strani konzorcija MarkoMark, ni bila ustrezna. Zid ni visok najmanj 8 metrov na dolžini najmanj 50 m. To je tudi ugotovila meritev izvedencev gradbene stroke, ki jo je naročil Dkom in ki je podaljšala postopek odločanja za 4 mesece. Ugotovitvam izvedencev pa, presenetljivo, Dkom ni sledil oz. je v svoji odločitvi obšel mnenje izvedencev. Takšen sklep bi torej lahko Dkom izdal že septembra lani.

    Preberite več
  • Vlada sprejela Poslovni načrt družbe 2TDK za leto 2020

    Vlada sprejela Poslovni načrt družbe 2TDK za leto 2020

    Vlada Republike Slovenije je v vlogi ustanoviteljice in edine družbenice 2TDK danes sprejema Poslovni načrt družbe 2TDK za leto 2020. Predhodno sta poslovni načrt obravnavala Nadzorni svet 2TDK in Projektno-finančni svet, ki sta k dokumentu dala svoje soglasje.

    Preberite več
  • Intervju z Markom Brezigarjem v Dnevniku

    Intervju z Markom Brezigarjem v Dnevniku

    »Vsi smo se zavedali, da je zgraditev železnice državnega pomena. Tega občutka danes nimam,« je naslov intervjuja z Markom Brezigarjem, članom uprave in direktorjem 2TDK, ki je danes objavljen v Dnevniku. Avtorica intervjuja je Anja Hreščak, ki je v uvodu zapisala: "Jutri bo družba 2TDK odprla prispele prijave družb, ki se bodo v drugi fazi razpisa s svojimi ponudbami potegovale za gradnjo drugega tira Divača–Koper. Še vedno pa niso prejeli pošte z Državne revizijske komisije (Dkom), ki bo zakoličila usodo poleti objavljenega razpisa za gradnjo mostov in galerije Glinščica."

    Preberite več
  • "Drugi tir sledi globalnemu trendu, usmerjenemu v predorsko gradnjo"

    Mag. Drago Dvanajščak je eden največjih strokovnjakov za predore v Slovenije. Na 2TDK je zaposlen kot namestnik vodje projekta Drugi tir, v svoji dolgoletni karieri je sodeloval pri gradnji večine predorov na slovenskih avtocestah, med drugim tudi predorov Kastelec in Dekani. Z njim smo se pogovarjali o gradnji predorov na drugem tiru, novi železniški progi Divača–Koper, ki se bo začela graditi predvidoma konec letošnjega leta in velja za največji infrastrukturni projekt predorske gradnje in največji projekt železniške infrastrukture v samostojni Sloveniji.

    Preberite več