Obstoječa proga

Zgodovina

I. in II. faza modernizacije (etape A, B, C in D)

2009 - 2015

Modernizacija signalnovarnostnih naprav na celotnem odseku

2001 – 2010
  • Ureditev povratnega voda
  • Daljinsko upravljanje stikal vozne mreže (kot sestavni del projekta na vseh elektrificiranih progah)
  • Daljinsko upravljanje elektro-napajalnih postaj (kot sestavni del projekta na vseh elektrificiranih progah)
2005 - 2010

Vgradnja analognega radijskega sistema RDZ za komunikacijo (predhodnika današnjega GSM-R sistema)

1987

Izgradnja Divaškega loka (za direktno vožnjo vlakov iz smeri Jesenice proti Kopru)

1986

Vzpostavitev daljinskega vodenja (telekomande) iz postaje Hrpelje - Kozina

1981

Odprtje nove potniške postaje v Kopru

1979

Elektrifikacija s sistemom 3kV/D

1975

Odprtje proge, ki je bila zgrajena kot industrijski tir v lasti Luke Koper

1967